tisdag 17 februari 2015

Talangträning!

Nu är det dax för årets första talangträning:

Talangträning 1 går av stapeln söndag 150308 någon gång mellan kl. 9.00-15.30. Temat för dagen är individuell försvarsteknik (press och täckning) samt skott, friläge för målvakterna. Vi kommer att vara på Kviberg och Heden

Sista anmälningsdag är,  fredag 20 februari. Anmäl dig i kommentarfältet.

Kriterierna för vilka spelare man skall anmäla är:
  • Genuin passion för fotboll
  • Hög ambition
  • Träningsvillig
  • Bra attityd
  • Motivation
  • Positiv karaktär
  • Egen vilja att delta på talangträningarna (spelaren tillfrågas om denne vill medverka)
Notera att det inte finns någon numerär begränsning, inte heller några färdighetskrav. Är man väl anmäld så är det viktigt att man deltar!

Temat passar ju väldigt bra in på det vi håller på med just nu!!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är med
/Love S

Lowe sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

jag är gärna med/ Möller

Anonym sa...

Jag är gärna med /arvid

Anonym sa...

Jag är gärna med! /Hugo

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med//Linus

Anonym sa...

jag är på/julius

Anonym sa...

Ja är på/oskar

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med.
Hannes

Anonym sa...

Jag är gärna med
William