tisdag 2 september 2014

Fredag match och träning

Matchen på fredag

Det börjar komma in lite förkylningar och annat så fredagens lag kan komma att förändras men vi räknar med följande;

  • 2014-09-05 19:30 Fredag Serbiska Bergsjövallen 2 3A Samling Bergsjövallen kl 18:30. (om samåkning, hör av er)

Edvin
Markus, Oskar, Joel, Gustav M, Adam F,
Lowe, Alfons, Gustav A, William
Oliver, Jona, Linus, Love

För övriga spelare gäller träning som vanligt! Men ha koll på blogg och kanske även telefonen för ev. sena besked om match!

När det gäller ewear så är det bra om ni som har väskor hemma tar med er dem till träning/match så att fler hinner låna hem dem!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag behöver skjuts
/Jona

Anonym sa...

Jag slåg knät på eftermiddagen. Jag är ledsen men jag kommer inte på träningen ikväll. -Axel

Anonym sa...

kan jag få skjuts av någon till talangträninen?

/Arvid