torsdag 18 september 2014

E-wear sista dagen i morgon Uppdaterad med senast inkomna beställningar

Påminnelse,
sista dagen för e-wear är i morgon.

Du loggar in och "köper" dina saker på din lista. Sedan genomför du köpet. Jag får sedan en bekräftelse. Just nu har jag fått från;
Axel, Linus, Adam B, Adam F/Martin, Markus F, Kalle, Marcus Å, Lowe. Alfons, Edvin, Oskar (19/9 kl 11:49)

Du måste alltså genomföra köpet.

Du loggar in med användarnamn och lösen. Om du inte fått det i mejlen så är det helt enkelt de tre första bokstäverna i förnamn och efternamn på både användarnamn och lösenord. ÅÄÖ funkar..

Jag KAN ha missat att lägga in någon, i så fall mejla eller smsa beställning till mig så lägger jag in er.

Viktigt att det blir klart i morgon för att vi ska få leveransen i tid!

Inga kommentarer: