fredag 9 februari 2018

Sportlov

Då så mina herrar, nu börjar sportlovet för dom flesta och vi kliver in i värmen under helgen.
Lördagen den 10:e februari klockan 16.00 i Aktiviteten samt
Söndagen den 11:e februari klockan 10.00 i Katrinebergsskolan
Inställt på grund av dåligt intresse.

Futsal är det som gäller och det blir spel och övningar fullt ut, lite beroende på deltagarantalet förstås.
Senare under veckan kommer jag att skicka ut kallelser till fotbollsträning på Freja via Sportadmin till era Email-adresser och, jag poänterar detta noga nu, ni svarar på kallelserna så jag vet hur många som kan komma. Blir vi för få ställer jag in via bloggen samt Email.

Nästa helg kör vi ytterligare inomhusträning enligt kallelse för dom som kan och vill. Anmälan gäller förstås.

Frågor skickar ni med fördel m.h.a. SMS till mig på 0703-373712

Alf.//

Inga kommentarer: