torsdag 9 juli 2015

Läget om Gothia

Mitt i kvartalsrapportering på jobbet varför mina kommentarer inte är så täta.

Läget just nu är så att vi har följande spelare som kan vara med:
Adam B, Hannes, Oskar, Linus, Edvin, Axel, Albin, Hugo, Julius, Alfons, Oliver, Samuel 02, Henrik 02. Det är 13 spelare.

Sedan har också Kalle öppnat för 14/7+ev, Arvid som kan ansluta till slutspel (vad annars :-) samt Love som utreder läget :). Oswald spelar med 01 och kan fungera som reserv om det funkar med 01:s matcher och hans sov- och matklocka.

Jag ska se om jag kan fixa träningstider på lördag och söndag. MEN börja träna nu.

Fortsatt läge innebär att jag ska anmäla oss som "stand by-lag". Förhoppningen är att något lag inte dyker upp och att vi med kort varsel kan hoppa in. Det finns ingen garanti för att vi kan få spela och vi får se det som en bonus om det skulle bli av. Blir det skarpt så går det fort under måndagen. Det bästa med sig skorna överallt :-).

Håll koll här på bloggen så kollar jag träningstider.



6 kommentarer:

Anonym sa...

Linus kommer hem från 2 v fotbollsträning i England (kombinerad fotboll o språkresa) på lördag kväll. Kan därför bara vara med på träning under söndagen. //Jenny

Anonym sa...

Oskar får sköta träningen från Orust,han kommer vara på plats på
måndag / Kent

Martin Luther King sa...

Låter bra Linus :-) taggad engelskspråkig mittback med andra ord. Oskar kör hårt på Orust :-).

Anonym sa...

Har varit bortrest. har inte varit på bloggen så mycket finns det möjlighet att vara med

Anonym sa...

Oj Gabriel

Anonym sa...

Lan jag vara med på gothia. Jag har små tränat men har inte varit inne på bloggen så mycket. Men vill gärna vara med om det går.
Mvh Gabriel L