tisdag 7 juli 2015

Läget inför Gothia...

...vi har nu 10 killar med (inklusive Adam B är med så vi har en målvakt :). Jag har inte hört något från Joel, Gustav A eller Alex (...Gustav A kan ej/Alex kan ej). Prata gärna med (Joel) dem om detta om ni har kontakt. Ni får nog börja småträna lite...så ser vad som händer.

http://molndalfotboll.blogspot.se/2015/06/sommartraning.html

---------
Jag gör en liten trevare. 2012 anmälda vi oss med kort varsel till Gothia och det blev lite av en succé med spelsugna killar. Eftersom jag är hemma och ledig funderar jag lite i samma banor i år...men behöver veta vilka av som skulle kunna finnas tillgängliga för spel under veckan 13/7-16/7. Om vi har tur skulle det kunna funka som det gjorde 2012.

Kommentera om du kan eller inte kan denna vecka och bevaka sedan bloggen :-).

Martin
----------

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tyvärr, jag är bortrest hela juli // Alex

Anonym sa...

Tyvärr kan jag inte :( jag ska till stockholm den veckan // joel

Anonym sa...

Jag kan inte jag är inte hemma den veckan /joacim