måndag 25 maj 2015

Oddebollen - dags att betala..

Vi har några tusen kvar på kontot och tänker att vi under Oddebollen säkert behöver fläska på lite med extramat och dryck, brukar visa sig att maten på cuper inte räcker till helt. Vi använder pengarna till det och till själva laganmälan (samt sparar lite) så varje spelare behöver betala deltagaravgiften på 790 kr! Och jag har varit lite på latsidan har jag märkt och ägnat mig mer åt seriematcher och annat så noteringen är att det ska vara betalt 1 juni redan.. Ledsen för kort varsel.. Därför, snabbt som attan, inbetalning! Swisch 0707803830. Eller vårt konto; Swedbank (i mitt namn)
8105-9,934 690 001-3  
Följande anmälda;

Lowe O bet
Arvid bet
Love S bet
Linus F bet
Hugo B bet
Adam B bet
Adam F bet
Gustav M bet
Gustav A bet
Kalle A bet
Edvin S bet
Markus F bet
Alfons R bet
Oskar S bet
Julius J bet
Joacim E bet
Oliver S bet

När det gäller följande killar;
William (01)
Oswald M (01)
Joel (01)
Så är det samma kostnad men jag räknar med att Peter eller ngn annan av P01-ledarna berättar var ni ska betala in pengarna. Ni går "all in" i P01 här..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas betalningen för Markus kommit fram via swish i torsdags.
//Forsberg´s