tisdag 27 januari 2015

Ö-BOLLEN ( OBS! Ta med fotbollsskorna, det är konstgräs)


Öbollen lördag!

Samling 7:55 Kvarnbyskolan. Ev. omfördelning i bilar
Kommentera ni som kan köra!
(Färjan går 8:40.. Det tar 28 min enligt google, lite marginal..
http://www.cumap.net/cup/upload/4599_menu_link_sve_10_1.pdf?rnd=225112)

Vi spelar i Götahallen (karta) första match 9.30 så det är blir lite knappt om tid men annars får vi vara där rackarns tidigt..

Ta på er vit dräkt, ta med er röd tröja..

Lag 1


Martin, Julius, Joel, Joacim, Linus
Adam F, Lowe, Oskar, Love, Oliver

Första match Torslanda 9:30
Vi har ingen ordinarie målvakt i laget (Adam borta). Därför kan flera spelare få vara beredda på att stå en/någon match; Joacim, Lowe, Oskar, Linus..

Lag 2

Hugo, Kalle, Oswald, Gustav M, Gustav A
Arvid,  Jona Edvin, Markus F, Alfons

Första match Lerum 9:45
Spelschema

Gabriel anmäld men meddelat förhinder. Ahmed anmäld men har inte spelat. Oswald anmäld och med men sjuk än och behöver träning på torsdag..

8 kommentarer:

Alf sa...

Alf kör och har plats för 3-5 extra (förutom mig och Oswald). Observera att de två sista platserna är i bak och det är trångt. JAg har iofs suttit där själv en gång så det går att åka en bit men det inkräktar på bagageutrymmet.

Unknown sa...

Hanna (Jona) kör. Tre platser finns (förutom Jona och mig).

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med, jag var säker på att jag var anmäld tills jag såg lagindelningen. //Albin

Anonym sa...

Vi kommer med en bil med tre extra platser. /Kalle

Anonym sa...

Gustav M har 2 platser lediga ut på morgonen, men Gustav behöver skjuts tillbaka på eftermiddagen/kvällen. // helena

KSehlin sa...

Oskar har plats för 1 eller 2 till Öckerö men behöver skjuts hem

Anonym sa...

Arvid har också platser ut på morgonen. (3 st) Beroende på hur det går i slutspelet så kan Arvid behöva en plats hem.

//Jonas

Unknown sa...

Jona behöver skjuts hem om de går vidare.