måndag 28 april 2014

Talangträning

Då var det dags för årets 3:e Talangträning. Som vanligt så är det PF13-16 (PF98-01) som omfattas. Den går av stapeln söndag 140525 mellan kl 9.00-15.30. Temat för dagen är två-delat; dels kommer vi att lära ut en metod för styrke- och rörlighetsträning som heter MAQ (Muscle Action Quality) och dels kommer vi jobba med Nick.

Anmälan görs i  kommentarfältet. Sista anmälningsdag är om knappt två veckor den 8 maj. 

Kriterierna för vilka spelare som kan anmäla sig är:
  • Genuin passion för fotboll
  • Hög ambition
  • Träningsvillig
  • Bra attityd
  • Motivation
  • Positiv karaktär
  • Egen vilja att delta på talangträningarna (spelaren tillfrågas om denne vill medverka)

 Är man väl anmäld så är det viktigt att man deltar!

Mer information om exakt tid och plats kommer under samma vecka som Talangträningen genomförs.


11 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är gärna med
/Edvin

Anonym sa...

Gabriel vill gärna vara med på Talangträningen.

M.V.H: Gabriel Lundgren

Anonym sa...

Jag vill vara med

Oskar

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med.
// Gustav M

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med
/Linus

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med

//arvid

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med
/Markus

Anonym sa...

Hannes vill vara med

/Anders

Unknown sa...

Lowe vill vara med!

Anonym sa...

jag vill gärna vara med // Joel

Anonym sa...

Jag är gärna med!
/Albin