onsdag 4 maj 2011

Sista beställningen..

..jösses, blir helt matt av det här. Jag har sammanställt era beställningar och ska skicka till Lennart på kansliet, jag försökte göra en enklare lista till honom MEN snälla, dubbelkolla en gång till så att det stämmer. Jag ser att någon beställt olika storlekar på sockar exempelvis och jag kan ha missat något i allt klipp och klistra.. SÅ hjälp mig, se över er beställning i sammanfattningen och skriv i kommentaren om något är galet. Jag avvaktar till söndag att skicka till Lennart..



https://spreadsheets.google.com/a/oslas.net/ccc?key=0ArE_UkiOl6fdckUyUGhLdGpUbXBuaHpjM3h0V1lRalE&hl=en&ndplr=1#gid=1

6 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt jobbat Stefan! Vi har betalt för 2 par strumpor till Julius, stlk 37-39. Kan du lägga till det till beställningen. Tack!
/Susanna

Kent Sehlin sa...

Ser helt ok ut!

Kent

Anonym sa...

Hugo helt korrekt! M

Anonym sa...

Hej.

Saknar Fillens beställning....??
2x strumpor + overall
//Lena

Stefan sa...

Lena, den är med, lugnt.. :-)

Stefan sa...

Susanna, två par strumpor åt lille store bror.. :-)