söndag 29 maj 2011

Lagen mot IFK på tisdag!

Plats Kviberg plan 15

Lag 18.00
Samling 17:30 på plats.
Ahmed, Adam, Arvid, Edvin, Elliot, Hugo, Joacim, Julius, Love, Martin, Oswald, och William

(OBS 1, Adam och William behöver skjuts? Någon som kan hjälpa till med det!?)
(OBS 2, Adrian och Jesper ej anmälda, går in här om de ändrar sig..)
.....................................................................................................................................
Lag 19.00
Samling 18:30 på plats.
Alfons, Filip, Gustav, Ivar, Linus, Lowe, Markus, Nils, Oskar, Petter, Ramtin och Sebastian

6 kommentarer:

Alf.// sa...

Det finns plats i min bil. Jag har dock bråttom efter jobbet så att om grabbarna vill åka med kanske dom kan komma upp till Oswald.
Ring eller maila mig
Alf.//
0703-3737312 eller alfhugo@chalmers.se

Alf.// sa...

Fel nummer i ivern.
0703-373712 ska det vara och inget annat.

Anonym sa...

hej!
ahmeds pappa jag har plats i min bil. min mobil nr 0730692258.

Anonym sa...

Martin bör på grund av skjuts vara med i samma match som Petter.

Tack,
Annalena

Anonym sa...

Elliot slog i huvudet i går när han hoppade på studsmattan så lite osäker på hur han känner sig idag.

aob sa...

Jesper hoppar in i första laget, då blir vi tretton st spelare.

Martin kan då byta till lag 2, då blir det tretton spelare där oxå.

/AOB