onsdag 18 oktober 2017

Utvärdering och pizza

På söndag skulle vi möta Serbiska MEN matchen blir inställd då Serbiska har blivit uteslutna ur serien pga flera inställda matcher.

Vi passar på och träffas ändå. Utvärdering klubbstugan 16:30. Sedan åker vi upp till Stensjöns Pizzeria för lite käk.

På agendan; vad har varit bra i år, vad har varit mindre bra och hur tänker var och en inför nästa år.
Jag är medveten om att ni är 17 år och det finns mycket som lockar i livet men jag vill att så många som möjligt fortsätter med fotbollen och hur vi ska göra det på bästa sätt vill jag att vi pratar om. Högt och lågt. Frågan är naturligtvis högintressant för klubben och igår hade vi ett första möte med övriga lag för att hitta så bra lösningar som möjligt.

Vill påminna om några saker; vi var i final i Danmark, final i Oddebollen, har gjort flest mål av alla juniorlag, hade länge häng på seriesegrarna i båda serierna och, inte minst, vi var i 16-delsfinal i Gothia Cup, en cup vi har sagt att vi ska vinna nästa år.. ;-)

På söndag vill jag att alla 00-or är med. Kallelse är skickad till 00-orna. Vet att några är iväg och er kommer jag kontakta separat.


Inga kommentarer: