måndag 18 januari 2016

Alternativ träning onsdag.

Eftersom det är lite tveksamt väder den här veckan och vi inte riktigt vet om planerna är spelbara förrän strax före vår träningstid, tänkte vi föreslå ett komplement eller alternativ till vår vanliga träning:

HOCKEY!!! På onsdag är det allmänhetens åkning på Åby bandybana. Vi ses kl. 18.00 och kör så det ryker! Det kanske inte blir något skönspel, men väl ett bra fyspass:)
Ni som inte har skridskor i rätt storlek kanske hinner låna/skaffa innan onsdag.
Ta med hockeyklubba om du har och hjälm. Har du mer än en klubba, ta gärna med en eller två extra för att ev. kunna låna ut till någon kompis som inte har.

Håll för övrigt koll på bloggen ang morgondagens träning (tisdag) Det ska komma snö, men förhoppningsvis fixar de planen innan kvällen. Besked får vi imorgon e.m.

Vill och kan du vara med på onsdag, skriv en kommentar här nedanför. Det är alltid bra att veta ungefär hur många som kommer.

6 kommentarer:

love s sa...

Jag är på

Anonym sa...

jag är med /lukas

Anonym sa...

Jag är med! /Hugo

Unknown sa...

Jag är med/lowe

Anonym sa...

Nej förresten jag kommer inte alls! /Hugo

Anonym sa...

Jag har innebandyträning
/Joacim