söndag 16 februari 2014

Talangträningarna startar

Då var det dags för årets 1:a Talangträning. Denna gång är det bara PF13-14 (PF00-01) som omfattas. Den går av stapeln söndag 140309 någon gång mellan kl 9.00-15.30. Temat för dagen är Försvarsspel – Press.


Sista anmälningsdag är på fredag 21/2. Anmäl dig i kommentarrutan nedan.
Kriterierna för vilka spelare man skall anmäla är:
  • Genuin passion för fotboll
  • Hög ambition
  • Träningsvillig
  • Bra attityd
  • Motivation
  • Positiv karaktär
  • Egen vilja att delta på talangträningarna (spelaren tillfrågas om denne vill medverka)
Notera att det inte finns någon numerär begränsning, inte heller några färdighetskrav. Är man väl anmäld så är det viktigt att man deltar!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är med
/love

Anonym sa...

Jag är med
/Jona

Unknown sa...

Lowe är med!

Anonym sa...

Edvin är på.

Anonym sa...

Jag är med
/Linus

Anonym sa...

Jag vill vara med //Gustav m

Anonym sa...

Adam F vill vara med

Anonym sa...

Julius gärna med.

Anders sa...

Hannes är med.

Anonym sa...

jag är med / Joel

Anonym sa...

Jag är gärna med
/Albin

Anonym sa...

Gabriel vill gärna vara med