onsdag 22 februari 2012

Arbetspass under Minilirarcupen!!!

I ett tidigare inlägg bad vi er föräldrar, att sätta upp er på det arbetspass som åligger oss att göra under Minilirarcupen. Vi har ännu inte fått några anmälningar och vill nu påminna om att det gäller söndagen d 4/3, mellan 11.30 och 16.00.
Det är mycket viktigt att vi får full beläggning, 6 personer, under detta pass.
Vi ledare "jobbar" i sekretariatet under cupen, vilket innebär att städ- kök- och entrétjänstgöringen måste göras av föräldrar som inte är ledare i P.00-laget.

Anmäl er snarast, tack. Som vi sa senast, behöver man inte sätta upp sig på alla timmarna, utan det går självklart att dela på ett pass. Vi kan mycket väl vara 12 personer, som delar på detta "6-mannapass"

Lön utgår i form av ett bidrag till vår lagkassa, som gör att vi kan göra något roligt, t.ex. i samband med någon cup.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Gäller det lördag 3/3 el. söndag 4/3? Hälsn Karin

Lisa and Anders sa...

Rättning i ledet.
Söndag skall det naturligtvis vara, ursäkta felskrivningen

Anonym sa...

Vi vet ännu inte ifall vi är hemma (Linus spelar tennis i Jönköping från fredagen 2 mars). Om vi är hemma kan jag hjälpa till i serveringen om det behövs (kommer vara där även denna helg för P04). Kan dock inte lämna definitivt besked förrän lördag 3/3
/Jenny

Anonym sa...

Hej!

Familjen Stigson kan tyvärr inte hjälpa till den 4/3. Jag är då i Kina och Eva har föreställning den dagen. /Kjell

Anonym sa...

Jag anmäler mig till att arbeta söndag 4/3.

mvh
Jonas Ambjörnsson

Mahmood sa...

Jag kan tyvärr inte hjälpa till i år för att jag ska jobba hela söndagen.
m.v.h.
Mahmood

Anonym sa...

Hej,

Åker på tjänsteresa på Söndag kan inte hjälpa till i år

/ Kent

Anonym sa...

Jag kan vara där mellan 11.30-14.00 Hälsning Karin Willes mamma

Anonym sa...

Vi får fixa det helt enkelt.
Annalena /Martins mamma

Anonym sa...

Jag är redan anmäld att stå eftermiddagspasset 16-21.30 för P02. Skulle dock kunna komma från 14.30 om det behövs. / Fredrik (Ivar)

Anonym sa...

Jag eller Dan kan vara med till ca 14.00
/Charlott