torsdag 15 september 2011

Lagen Qviding Cup

22 spelare anmälda. Undertecknad och Lowe bland de som inte kan..

Matcherna spelas i Skatås! Båda lagen har samling 7:30 på lördag.
http://www.cumap2.se/cuponweb/qviding_cup_7manna_2011_2317.htm

Lag 1 Grupp A
Ahmed, Filip, Edvin, Petter, Adrian, Oskar,
Nils,Gustav, Alfons, Julius, Joacim

8:00 Qviding 3.......... plan 1 (QFIF)
9:40 Warta ................plan 1 (QFIF)
11:20 Nödinge 2.........plan 1 (QFIF) 



Lag 2 Grupp B
Sebastian, Love, Linus, Markus, Adam, William (söndag)
Hugo, Oswald (lördag), Ivar, Arvid, Martin


8:00 Sävedalen 1....... plan 3 (QFIF)
9:40 Torslanda Vit ....plan 3 (QFIF)
11:20 Lobo..................plan 3 (QFIF) 

Om jag tolkar schemat rätt så spelas första slutspelsmatchen på söndagen 8:00.
Spännande upplägg med matcher på 1 ggr 20 min med gemensam start. Snabba ryck!
Ingen sovmorgon i helgen alltså.. :-)


































7 kommentarer:

Lisa and Anders sa...

JAg läste schemat o tolkade det som att första slutspelsmatchen på söndag (Både A-och B-slutspel) börjar vid 12.50. Lite sovmorgon alltså

/AOB

Unknown sa...

Rätt, jag kollade nog på P12.. lr P10, har ju en decemberkille.. ;-)

Mahmood sa...

Hej
Jag pratade igår med Anders att Ramtin behöver skjuts imorgon och han skulle prata med dig och meddela oss sedan, men har ni pratat om den?

Hälsningar
/Mahmood

Anonym sa...

Hej, GUstav är förkyld och hostar. Han kommer inte vara med imorgon. Lycka till Allihop
MVH Helena

Unknown sa...

Ramtin var inte anmäld, dubbelkollade.. Jag tolkade det som att han inte skulle vara med, sorry borde förstått att han ville va med eftersom du pratade med Anders. Ramtin tar Gustavs plats.. Skriv ditt telnr så kan någon ringa upp er för skjuts..

Mahmood sa...

Hej
Jag pratade med Martin och han fixa den.

Anonym sa...

behöver sjuss imorgon

//arvid