måndag 4 juli 2011

Kvarglömda effekter!!

En del av oss hade så bråttom hem att vi glömde både det ena och det andra.
Jag har tagit hand om tre par fotbollsskor, två par sneakers, ett par tofflor, en handduk och två par shorts (shortsen är märkta, "Jesper" resp. "Olausson" så vederbörande kan hämta dem hos mig ).
Övriga kvarglömda grejor "återfås mot beskrivning". Även det hemma hos mig på Torgilsgatan.

Du som inte har lämnat in matchtröjan, kan göra det till mig så fort som möjligt.
Gäller även om du har kvar den gamla tröjan.


Ha en skön fortsatt sommar, så ses vi i augusti när vi börjar träna.

/Anders

2 kommentarer:

Alf.// sa...

Jag håller på och tömmer kameran så det kommer nog bilder snart (från Bovallstrand såklart).

Anonym sa...

....jaja...min lille slarver Filip är skyldig till mer än hälften av prylarna; 2 par fotbollskor, sneakers och mammas tofflor!!!??
Anders, vi hämtar prylarna...sorry!

//Lena