måndag 30 augusti 2010

AKUTläge inför matchen i morgon..

Som läget är nu så har vi följande läge:

Bil:
Tomas/Edvin +3
Anders J/Julius + Stefan/Lowe + 1
Roland/Sebastian +3
Lisa/Love/Selma + Adam + 1
Daniel/Markus (kommer ngt sent, ev + ngn)

Kan inte vara med:
Nils och Linus

Behöver skjuts:
Anmälda; Martin, Oskar och Petter

Övriga saknar jag info om och räknar med att de kommer och behöver skjuts. Som läget är nu får inte alla plats. Därför ber jag samtliga att kommentera! Kommer/kommer inte, har bil eller inte..

6 kommentarer:

Mahmood sa...

Jag kör med Ramtin och har plats för tre till men det blir något sent.

Anonym sa...

Jag kör med Gustav. Jag har plats för 3 killar till i bilen. Kommer till Enebacken kl 16.15.

Helena

Alf sa...

Alf och Oswald tar med sig Oscar och Petter. Det finns plats för tre till i bilen.
Ring eller maila om ni vill bekräfta plats annars syns vi på Enerbacken 16.00.

aob sa...

William K och Elliot kan ej vara med heller.

Anonym sa...

Ser att planen verkar ligga på Öckerö, men laget de ska spela mot är Hönö. Stämmer det?
// Helena, Gustavs mamma

Unknown sa...

Helena, postadressen är Öckerö men planen ligger på Hönö..
http://maps.google.com/maps?hl=sv&q=Korshamnsv%C3%A4gen%202%2C%20%C3%96cker%C3%B6