fredag 21 augusti 2009

Vardag igen!

Hej på er och tack för i helgen..
Det gick inte riktigt som vi hoppats och det var en ny erfarenhet för oss att bara vinna en av åtta matcher. Men sånt är det. En liten tröst kan vara att Askim och Warta möttes i finalen och det var ju gäng vi stötte på. Det vi tar med oss är att det var första turneringen med sjumannafotboll och det lag jag coacha var bra vilse till en början. Efter ett tag började vi dock hitta varandra bättre och framförallt se var motståndarna var. På större plan måste spelarna ha betydligt mer koll på läget och "tänka fotboll" än på femmanna. Det är något som vi ska arbeta med framöver. På det hela taget alltså en nyttig erfarenhet.

Nu till vardagen igen. Träning som vanligt på lördag kl 10 och match hemma på tisdag då Landvetter kommer. Matchtid kl 18 för alla. Samling 17.30.

Tomas är kioskansvarig och han vill ha bemanning till kiosken på tisdag. OM DU KAN så svara på detta inlägg med en kommentar!!

7 kommentarer:

forsberg sa...

jag kan ta kiosken nu på tisdag. Men jag känner mig lite ringrostig var länge sedan jag stod där, men det finns väl vänliga människor som hjälper till om det behövs:):)
Baka en kaka eller två innan är lämpligt väl.
Hälsar Lotta Forsberg(markus mamma)

Anonym sa...

Sebastian kommer med en chokladkaka.
mvh
Jeanette (Sebastians mamma)

Anonym sa...

Jättebra!
Jag kommer ner vid 17.30 så kan vi ha en genomgång av kiosken innan matchstart.
Kakåtgången under våren har varit ojämn, men två kakor blir nog perfekt för denna gång.
//Tomas

Anonym sa...

William Kaneklev är sjuk och kan inte vara med på tisdag.
Har även önskemål att William och Nils J kan vara i samma lag på Fässbergscupen. Tack på förhand
Karin ( Willes mamma)

carina sa...

jag kan hjälpa till vet dock inte om jag hinner baka

Hälsningar

Carina

Elliots mamma

Alf sa...

http://www.dd.chalmers.se/~alfhugo/P00/

aob sa...

Tack för de fina filmsnuttarna Alf-Hugo!