onsdag 17 juni 2009

Senaste nytt om materialbeställning

Sakerna verkar nu vara på väg. Lennart på Mölndal Fotboll väntar in beställningen från Intersport i dagarna eller i början av nästa vecka. Det som gör att det tar lite tid är tryckningen som några av er beställt.

Pengarna börjar strömma in vilket gör mig temporärt rik, det är bra. :-)
http://spreadsheets.google.com/pub?key=rE2PhKtjTmpnhzc3xtWYQjQ&output=html

Titta så att du är kryssad betald längst till höger i filen OM du betalat. Jag hade lite problem med detta kring Boråsresan men tror att jag fått det rätt..

..apropå boråsresan och Elfsborg- Hammarby; jag har några extrakort hemma vilket borde innebära att någon av er som var med INTE fått fotot av mig. Ge er till känna så ska genast ge er denna härliga bild på dagens och morgondafens stjärnor!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Adam har inte fått något kort. Pengar ska vara insatta.

Hälsningar
Marie