söndag 29 mars 2009

Senaste nytt om träning och Elfsborg

Gällande alla:

1. Tack för innesäsongen! Vi har ett fantastiskt lag och vi gör enorma steg framåt hela tiden. Det är en ynnest att få vara med pojkarna!

2. Glöm inte att det är träning ute på lördag kl 9 på Rävekärrsplanen! Sista där innan påsk.

3. Träningstider på Enerbacken i vår är lördagar kl 10! Vi räknar med att vara igång någon vecka efter påsk men återkommer med besked. Ev. tränar vi på annan plats någon gång om inte planen är spelbar.

4. Klubben erbjuder även i år köp av short, overall, väska mm. Vi återkommer med det.

Gällande Elfsborgskillarna och föräldrar som ska med till Borås:

Joacim, Lowe, Love, Ramtin, Adam F, Julius, Edvin, Hugo, Markus, Jonathan, Ivar
samt Martin (som följer med och tittar, Martin; ta med skor om någon blir sjuk..).

Jag kommer alltså att vara i New York. Det är m.a.o. inte så synd om mig även om jag ärligt gärna varit med på lördag. Det innebär att Anders O Bäckner tar över lagledningen kring Boråsresan. Anders har kontakt med Elfsborg och återkopplar tid för samling med er i god tid innan lördag. Det vi vet är..

• Att vi ska vara där en timme innan match.
• Barnen ska ha fotbollsskor.
• Vi vet INTE vilket lag vi ska följa in på plan, kan alltså bli elfsborgströjor med Bajen eller hammarbytröjor med di gule, en upplevelse vilket som.
• Ev. samåkning, rådda själva eller ring Anders.
• Extrabiljetter har jag lämnat ut till alla. Fick reda på att det är "bra" biljetter som normalt kostar 240kr.. :-9
• Jag ligger ute med 1.550kr för biljetterna och ber er därför att snarast sända in pengarna på mitt bankgiro. 155 kr/ biljett. Dessutom kostar fotona 100 kr som ni betalar till mig på samma sätt.
• Bankgironummer: 5479-8624 Skriv ert namn.
• OM lillebror eller lillasyster kommer med så funkar det utan biljett i någons mammas/pappas knä..

Inga kommentarer: